Since 1993

Reklamace a vrácení zboží

Jak vyřešit reklamaci nebo vrácení zboží?

Reklamace, záruka

  • Záruka se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která ze zákona trvá 24 měsíců od převzetí zboží, není-li výslovně sjednáno jinak. 
  • Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky předložil kopii daňového dokladu prodávajícího na dodané zboží a doklad o jeho zaplacení, případně záruční list, pokud byl součástí dodávky. Bez těchto dokladů nebude záruka uznána. 
  • Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující. Zboží musí být dodáno kompletně tak, jak bylo převzato od prodávajícího, to znamená v kompletním balení (například dálkové ovládání, přijímač, krabice, přiložené propojovací kabely). 
  • Pokud se jedná o přijímač či satfinder, tak je vyžadováno, aby nebyla poškozena plomba na přístroji! V případě poškození budete telefonicky kontaktování a budou domluveny podmínky dalšího postupu. Za stav takto porušeného zboží zodpovídá plně kupující. 
  • Zboží je k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. Ke každé reklamaci je dobré přiložit reklamační protokol (Do reklamačního protokolu uveďte adresu, informace o zboží, závadu a číslo faktury nebo dodacího listu. ). Tyto reklamace budou řešeny přednostně, jelikož jsou známy všechny skutečnosti popisu závady atd. 
  • V případě zasílání dálkového ovládání na reklamaci je nutné zaslat společně s přijímačem. V případě, že bude dálkové ovládání plně funkční, je reklamace neuznaná a dálkové ovládání se zasílá zpět na Vaše náklady. 
  • Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží či porušením obvyklých zásad užívání zboží. 
  • O druhu vady a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající. Neneseme odpovědnost za plnou funkci služeb, poskytovaných třetími stranami. 
  • Jakékoliv softwarové úpravy přístroje, jež nejsou na stránkách podpory (www.sapro.cz) jsou brány jako porušení záručních podmínek a tímto zaniká právo na uplatnění reklamace či vrácení zboží.
  • Pokud si zařízení nedokáže poradit s přehráním některých souborů nebo během přehrávání dochází k potížím s obrazem či zvukem a nejedná se o hardwarovou závadu na zařízení, ale příčina je v nestandardní kompresi formátu audiovizuálních dat obrázků, videí, zvuku atd. např.JPEG, MPEG, MP3, MP4, AVI a dalších, budou reklamace tohoto typu posuzovány jako neoprávněné.
  • Dodavatel posoudí stav vráceného zboží a oznámí ho kupujícímu. Za data nahraná na Vašem záznamovém zařízení (USB flash disku či externím HDD) nenese výrobce žádnou zodpovědnost.  
    Maximální výstupní napájení z USB činí u přijímačů 500mA.

Adresa pro zasílání reklamací 

Sapro s.r.o

Konská 455

Třinec

739 61


Podmínky vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů 

• zboží pokud možno zašlete v původním nepoškozeném obalu
• nesmí být použité (užívání, softwarové úpravy apod.) 
• musí být zcela nepoškozené 
• musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) 
• zboží je nutno zaslat s dokladem o koupi
• zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné (zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato) 
• dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část
• v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle 
• dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží

• spotřebitel má povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy,
jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo.