0

    Jak na servis a reklamace SK

    Jak na servis a reklamace

    Pro rychlé a bezproblémové vyřízení Vaší reklamace nebo opravy dodržujte prosím tento postup!

    1. Vytvoření reklamace přes náš e-shop, přesný návod, jak na to, naleznete zde:

    vytvořením reklamace „RMA“ máme možnost online sledovat stav, průběh opravy .

    ZDE

    2. Reklamované zboží zašlete přepravní společnosti GEIS , GLS atd..
    Prosíme nezasílejte poštou! Pošta zásilky nedoručuje, a tak vznikají dlouhé časové prodlevy při vyzvednutí zásilky.

    Preferovaná adresa doručení reklamací:

    Sapro, s. r. o.
    Konská 455
    739 61 TŘINEC

     

    Další možná adresa:

    Sapro, Supersat, s. r. o.
    Slovanská cesta 672
    022 01 ČADCA

    Kontakty na reklamační oddělení:

    Diana Válková

    Tel. +420 591 008 310, +420 603 845 020, +420 731 461 126

    +421 382 251 001 (nelze přepojovat)

    E-mail: reklamace@sapro.cz

    Servis : +420 733 116 394, +420 591 008 314
    E-mail: servis@sapro.cz

    K provozování našeho webu eshop.sapro.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...