0

    Obchodní podmínky

    platné od 1. 11. 2017

    Tyto Všeobecné obchodní a záruční podmínky upravují smluvní vztahy, které se řídí Obchodním zákoníkem v platném znění při dodávkách zboží firmou SAPRO s.r.o. odběratelům a jsou závazné pro veškerý obchodní styk. 


    Objednávky zboží

    Na stránkách www.eshop.sapro.cz je kompletní seznam dodávaného zboží. Nezaručujeme okamžitou dostupnost všech položek zboží. Každý produkt má svůj status dostupnosti. Pokud máte o zboží zájem budeme rádi, když nás informujete, velmi často jsme schopni zboží zajistit. 

    • Pokud je zboží skladem, expedujeme v případě objednání do 14:00 (Objednávku putující na Slovensko expedujeme pouze do 12:00)
    • V případě, že zboží není skladem, kontaktujte nás telefonicky, jsme připraveni Vám zodpovědět otázky, týkající se dostupnosti.
    • Pokud je v popisu zboží uvedeno, že byla ukončena výroba daného produktu, zboží již nebude skladem. Pokud potřebujete poradit s možnou alternativou zboží kontaktujte nás. 

    Pokud nebudeme schopni vyexpedovat Vaší objednávku do 3 dnů ( tech. problémy nebo vyprodání atd.) budete o této skutečnosti neprodleně informováni a zároveň budete seznámeni s přibližnou dodací lhůtou. Kupující v tomto případě může svou objednávku zrušit. 
    Objednání je možné prostřednictvím elektronického obchodu, e-mailem, poštou, telefonicky. K objednání si zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku prostřednictvím webového formuláře odešle. 


    Kupní smlouva

    Pokud si přejete nastavit platbu "Příkazem" rádi Vám připravíme tzv. Rámcovou kupní smlouvu. Tuto smlouvu poskytujeme stálým klientům, kteří mají minimálně již 3 nákupy uhrazeny. Pro připravení kupní smlouvy potřebujeme znát následující informace.

    • Přesnou adresu objednatele podle živnostenského listu, místo dodání, banku klienta.

    Ceny a dopravné

    Ceny uvedené na webových stránkách jsou platné v okamžiku objednání. Prodávající si vyhrazuje právo chyb a změn uvedených cen při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží. 

    Objednané zboží zasíláme Českou poštou, případně přepravní společností PPL. Aktuální ceny dopravného jsou součástí objednávkového formuláře.  Ceny přepravného pro běžné zákazníky jsou následující. Při nákupu do 1 999 Kč je cena dopravného 99 Kč, u objednávky v hodnotě od 2 000 Kč do 3 999 Kč činí cena poštovného 49 Kč. U objednávky nad 4 000 Kč je dopravné zdarma. Cena přepravného pro distributory a velkoobchody při objednávce do 3 999 Kč činí 99 Kč, u objednávky v hodnotě od 4 000 Kč do 7 999 Kč činí cena za poštovné 49 Kč. U objednávky nad 8 0000 Kč je dopravné zdarma. V případě, že je objednávku nutné rozdělit na více balíků může být poštovné navýšeno (např. při odběru většího množství. koaxiálního kabelu, parabol, antén atd.). Tyto ceny nemusí přesně platit pro Slovenské zákazníky pro které jsme zvolili přepravní společnost GEIS.

    Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat kompletnost zásilky, neporušenost obalů. V případě jakýchkoliv závad, nebo známek o neoprávněném vniknutí do zásilky je kupující povinen to neprodleně oznámit přepravci. V tomto případě se nedoporučuje zásilku převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka je v pořádku a na pozdější reklamace o poškození obalu zásilky nebude brán zřetel. Originální obal doporučujeme při vybalování nepoškodit a ponechat si ho pro případ reklamace. 


    Pro sledování zásilky můžete využít následující portály přepravců

    PPL - ČESKÁ POŠTA - GEIS 


    Osobní odběr možný pouze po přechozí e-mailové nebo telefonické domluvě.

    Pokud kupující dorazí bez vyzvání nebo ohlašení vystavuje se tak riziku, že zboží nebude řádně nachystáno a připraveno. V době od 7:00  do 15:30 Vás ovšem rádi uvidíme a zboží pro Vás nachystáme.


    Možnosti platby
    • platba v hotovosti při nákupu (na pobočce nelze platit kartou)
    • platba předem bankovním převodem 
    • na dobírku při doručení zboží (případnou dobírku u služby PPL lze platit po domluvě kartou)
    • platba na fakturu se splatností (pouze pro zaregistrované zákazníky s platnou kupní smlouvou) 
    • zahraniční klienti můžou platit přes PayPal 
    • on-line kartou přes platební bránu (u této platby neposkytujeme slevu na dopravu) 

    Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. V  celkové ceně zboží je zahrnutý recyklační poplatek. Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy k zásilce. 

    POZOR: Položky označené „Akce“ nebo „Výprodej“ jsou v omezeném množství, tyto ceny platí pouze do vyprodání zásob nebo ukončení akce. Na zboží položky VÝPRODEJ se nevztahují slevy.


    Reklamace, záruka

    • Záruka se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která ze zákona trvá 24 měsíců od převzetí zboží, není-li výslovně sjednáno jinak. 
    • Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky předložil kopii daňového dokladu prodávajícího na dodané zboží a doklad o jeho zaplacení, případně záruční list, pokud byl součástí dodávky. Bez těchto dokladů nebude záruka uznána. 
    • Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující. Zboží musí být dodáno kompletně tak, jak bylo převzato od prodávajícího, to znamená v kompletním balení (například dálkové ovládání, přijímač, krabice, přiložené propojovací kabely). 
    • Pokud se jedná o přijímač či satfinder, tak je vyžadováno, aby nebyla poškozena plomba na přístroji! V případě poškození budete telefonicky kontaktování a budou domluveny podmínky dalšího postupu. Za stav takto porušeného zboží zodpovídá plně kupující. 
    • Zboží je k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné. Ke každé reklamaci je dobré přiložit reklamační protokol (Do reklamačního protokolu uveďte adresu, informace o zboží, závadu a číslo faktury nebo dodacího listu. ). Tyto reklamace budou řešeny přednostně, jelikož jsou známy všechny skutečnosti popisu závady atd. 
    • V případě zasílání dálkového ovládání na reklamaci je nutné zaslat společně s přijímačem. V případě, že bude dálkové ovládání plně funkční, je reklamace neuznaná a dálkové ovládání se zasílá zpět na Vaše náklady. 
    • Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží či porušením obvyklých zásad užívání zboží. 
    • O druhu vady a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající. Neneseme odpovědnost za plnou funkci služeb, poskytovaných třetími stranami. 
    • Jakékoliv softwarové úpravy přístroje, jež nejsou na stránkách podpory ( www.sapro.cz)  jsou brány jako porušení záručních podmínek a tímto zaniká právo na uplatnění reklamace či vrácení zboží.
    • Pokud si zařízení nedokáže poradit s přehráním některých souborů nebo během přehrávání dochází k potížím s obrazem či zvukem a nejedná se o hardwarovou závadu na zařízení, ale příčina je v nestandartní kompresi formátu audiovizuálních dat obrázků, videí, zvuku atd. např.JPEG, MPEG, MP3, MP4, AVI a dalších, budou reklamace tohoto typu posuzovány jako neoprávněné.
    • Dodavatel posoudí stav vráceného zboží a oznámí ho kupujícímu. Za data nahraná na Vašem záznamovém zařízení (USB flash disku či externím HDD) nenese výrobce žádnou zodpovědnost.  
      Maximální výstupní napájení z USB činí u přijímačů 500mA.

    Adresa pro zasílání reklamací pro ČESKÉ ZÁKAZNÍKY

    Sapro s.r.o

    Konská 455

    Třinec

    739 61


    Adresa pro zasílání reklamací pro SLOVENSKÉ ZÁKAZNÍKY

    SUPERSAT s.r.o

    Slovanská cesta 672

    Čadca

    022 01


    Podmínky vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů 

    • zboží musí být v původním nepoškozeném obalu 
    • nesmí být použité (užívání, softwarové úpravy apod.) 
    • musí být zcela nepoškozené 
    • musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) 
    • zboží je nutno zaslat s dokladem o koupi
    • zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné (zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato) 
    • dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část
    • v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle 
    • dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží


    Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

    1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu  velkoobchod@sapro.cz.
    2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo na dle Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
    3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html
    4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
    5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
    6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
    7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz .
    8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
    9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou sami.

    K provozování našeho webu eshop.sapro.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...