Všeobecné obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní a záruční podmínky (dále jen "Všeobecné podmínky") upravují smluvní vztahy, které se řídí Obchodním zákoníkem v platném znění při dodávkách zboží firmou SAPRO s.r.o. (dále jen "dodavatel") odběratelům a jsou závazné pro veškerý obchodní styk.

Objednávky zboží


Na stránkách firmy www.eshop.sapro.cz je kompletní seznam dodávaného zboží. Nezaručujeme okamžitou dostupnost všech položek zboží. 

Každý produkt má svůj status dostupnosti.

dostupnost zboží Pokud je zboží skladem, expedujeme v případě objednání do 14:30

V případě, že zboží není skladem, kontaktujte nás telefonicky, jsem připraveni Vám zodpovědět otázky, týkající se dostupnosti.

Pokud je v popisu zboží uvedeno, že byla ukončena výroba daného produktu, zboží již nebude skladem. Ve spodní části najdete možnou alternativu k danému produktu.

Pokud nebudeme schopni vyexpedovat Vaší objednávku do 3 dnů ( tech. problémy nebo vyprodání atd.,) budete o této skutečnosti neprodleně informováni a zároveň budete seznámeni s přibližnou dodací lhůtou. Kupující v tomto případě může svou objednávku zrušit.
Objednání je možné prostřednictvím elektronického obchodu, e- mailem, poštou, faxem, telefonicky. K objednání si zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku prostřednictvím webového formuláře odešle. 
Tato odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy.
Objednávka musí obsahovat následující náležitosti:
Datum objednání, přesnou adresu objednatele podle Živnostenského listu, místo dodání, katalogové číslo, název položky, počet kusů.

OSOBNÍ ODBĚR POUZE PO TELEFONICKÉ DOMLUVĚ!!!

Ceny a dopravné

Ceny uvedené na webových stránkách jsou platné v okamžiku objednání Prodávající si vyhrazuje právo chyb a změn uvedených cen při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.
Všechny ceny jsou uvedeny tučně včetně DPH 20% bez povinného recyklačního poplatku (bližší informace naleznete na www.remasystem.cz). 

Objednané zboží zasíláme Českou poštou jako obchodní balík, případně přepravní společností PPL. Cena poštovného je jednotná 105 Kč bez DPH. U internetové objednávky nad 5000,-Kč je dopravné zdarma. Nevztahuje se na objednávky se zbožím o větší hmotnosti, které je nutné rozdělit do více balíků. (např. koaxiální kabel nebo větší množství parabol)

Pro sledování balíku můžete využít následující portály přepravců:

PPL - sledování zásilek   Česká pošta - sledování zásilek

Kupující je povinnen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat kompletnost zásilky, neporušenost obalů. V případě jakýchkoliv závad, nebo známek o neoprávněném vniknutí do zásilky je kupující povinen to neprodleně oznámit přepravci. V tomto případě se nedoporučuje zásilku převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka je v pořádku a na pozdější reklamace o poškození obalu zásilky nebude brán zřetel. Originální obal doporučujeme při vybalování nepoškodit a ponechat si ho pro případ reklamace. 

OSOBNÍ ODBĚR POUZE PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ!!!

Platební podmínky

• platba v hotovosti při nákupu
• platba předem bankovním převodem
• na dobírku při doručení zboží
• platba na fakturu se splatností (pouze pro zaregistrované)
• při dobírce u PPL je možné platit platební kartou
• zahraniční klienti můžou platit přes PayPal
• on-line kartou přes platební bránu ( upozornění- u této platby neposkytujeme slevu na dopravu! )

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. V  celkové ceně zboží je zahrnutý recyklační poplatek. Faktura a daňový doklad jsou pak přiloženy k zásilce.

POZOR: Položky označené „Akce“ nebo „Výprodej“ jsou v omezeném množství, tyto ceny platí pouze do vyprodání zásob. Na zboží položky VýPRODEJ se nevztahují slevy.


Reklamace, záruka

Záruka z případných vad na našem zboží se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která ze zákona trvá 24 měsíců od převzetí zboží, není-li výslovně sjednáno jinak.
Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky předložil kopii daňového dokladu prodávajícího na dodané zboží a doklad o jeho zaplacení , případně záruční list, pokud byl součástí dodávky. Bez těchto dokladů nebude záruka uznána.
Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího, to znamená v kompletním balení (například DO, přijímač, krabice, přiložené propojovací kabely).
Pokud se jedná o přijímač či satfinder, tak je vyžadováno, aby nebyla poškozena plomba na přístroji! V případě poškození budete telefonicky kontaktování a budou domluveny podmínky dalšího postupu. Za stav takto porušeného zboží zodpovídá plně kupující.
Zboží je k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné! Ke každé reklamaci je nutné přiložit reklamační protokol. Tyto reklamace budou řešeny přednostně, jelikož jsou známy všechny skutečnosti popisu závady apod. Reklamační protokol je ke stažení >>ZDE<<

V případě zasílání dálkového ovládání na reklamaci je nutné zaslat společně s přijímačem. V případě, že bude dálkové ovládání plně funkční, je reklamace neuznaná a dálkové ovládání se zasílá zpět na Vaše náklady.

Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží či porušením obvyklých zásad užívání zboží.
O druhu vady a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající.  Neneseme odpovědnost za plnou funkci služeb, poskytovaných třetími stranami.
Jakékoliv softwarové úpravy přístroje, jež nejsou na stránkách podpory (www.sapro.cz) jsou brány jako porušení záručních podmínek a tímto zaniká právo na uplatnění reklamace či vrácení zboží.

Pokud si zařízení nedokáže poradit s přehráním některých souborů nebo během přehrávání dochází k potížím s obrazem či zvukem a nejedná se o hardwareovou závadu na zařízení, ale příčina je v nestandardní kompresi formátu audiovizuálních dat obrázků,videí,zvuku a kontejneru např.JPEG,MPEG,MP3,MP4,AVI a dalších, budou reklamace tohoto typu posuzovány jako neoprávněné.

CENÍK SERVISNÍCH ÚKONŮ NALEZNETE >>ZDE<<

Dodavatel posoudí stav vráceného zboží a oznámí kupujícímu stav. Za data nahraná na Vašem záznamovém zařízení (USB flash disku či externím HDD) nenese výrobce žádnou zodpovědnost. 
Maximální výstupní napájení z USB činí u přijímačů 500mA.

Podmínky vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů

• zboží musí být v původním nepoškozeném obalu
• nesmí být použité (užívání, softwarové úpravy apod.)
• musí být nepoškozené
• musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
• doklad o koupi
• zboží musí být zasláno doporučeně a pojištěné (zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato).
• dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část.
• v případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle
• dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží.

OSOBNÍ ODBĚR POUZE PO TELEFONICKÉ DOMLUVĚ!!!

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu


1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši
    emailovou adresu  velkoobchod@sapro.cz.
2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo na dle Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb.,
    o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je
    Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu,
    viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,
    dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku
    ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů
    EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.
    Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se,
    že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat
    stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz .
8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního
     řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou sami.



Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


 

Zákaznická podpora

 

Objednávky a informace

591 008 310

603 845 020

objednavky@sapro.cz

Pondělí - Pátek

7:00 - 15:30

 

Máte dotaz?

 
 

Naposledy navštívené

 
 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  

 
 
 


 
 
 





 
 
  • HD-BOX FS-9105  HD PVR, Linux, RAM 256MB


EUR Ceny v


 
 

 

 

Technické řešení © 2016 CyberSoft s.r.o., cybersoft@cybersoft.cz

 
 
 

TOPlist